elinthegreatest

Alla inlägg under december 2009

Av elin johansson - 30 december 2009 15:09

har bara suttit framför TV:n idag XD sitter och kollar på LASSIE nu!:) den är så gryymt bra!! har ni sett den?:)


  

Av elin johansson - 29 december 2009 21:06

sitter och kollar på den filmen nu:) grymt bra faktiskt:)


min dator funkar iaf igen! :D:D:D:D:D är så j*vla glad!!!

 blir ett ganska kort inägg:)



  

Av elin johansson - 27 december 2009 22:32

det är så jävla grymmast!!


norgebesök är bäst!!


imrgon kommer det bli en grym dag för då ska jag träffa mican igen!!!<3


(onödingt inlägg men vem bryr sig?)


  

Av elin johansson - 27 december 2009 17:56

har inte hunnit blogga på länge.. men nu har vi iaf besök från norge! :D gryyymt roligt!!!<3 så kommer inte kunna blogga särskilt mycket under veckan..:)


  

Av elin johansson - 26 december 2009 19:22

nu ska jag snart äta :) och jag är jättehungrig!!


har precis spelat spel med familjen:) brainstorm heter det och det va grymt roligt men svårt! :D man ska rabbla upp massa grejer osv:)


  

Av elin johansson - 26 december 2009 16:29

min kamerasladd är borta och min dator har virus.. så har systerns dator men där finns ju inga bilder! och jag kan inte lägga över nya för kamerasladden är borta :S inte bra!! :'( (så det blir bara gamla bilder från bloggen ett tag)

så här myys ser jag ut idag iaf:)



jaja i 2 dagar har jag typ bara suttit hemma och spelat nintendo wii:) det är så grymt kul!! bästa julklappen lätt!<333


nu sitter jag och min familj och kollar på fotboll:D shit vad det är tråkigt med uppehåll! :/


  

  

Av elin johansson - 25 december 2009 21:07

julafton va helt underbar!´fick massa bra grejer:)


idag,juldan är det som vanligt middag hos farmor och farfar :) sen har vi spelat wii hela dagen typ xD vi fick det igår:) hur lycklig som helst!! :)

hinner inte blogga mer nu dock:/


  

Av elin johansson - 23 december 2009 17:53

nu går min blogg verkligen i "julanda" xD:)

hoppas det blir bra nu:)


nu blir det bastubad och bingolotto:) MYYS!!


(ny hejdåsak också:) i rött såklart! :)


  

Presentation


Elin johansson här:) 15 år bor i lilla Vårgårda och går på gullhögsskolan..:)

Omröstning

kommer du läsa bloggen igen?
 Såklart!
 nja.. kanske någon gång då och då...
 nej...
 om du gör den roligare så:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

my gästbok


Skapa flashcards