elinthegreatest

Alla inlägg under september 2009

Av elin johansson - 30 september 2009 22:04

drunknar i läxor!!


mina ögon faller igen men måste vara uppe..! dessa läxor.. längtar verkligen til skolan slutar nu! eller när jag åker  till kreta och inte ens behöver tänka på skolan!! <3


nu ska jag snart sova iaf:) varit en hyfsad dag:)


och... ERIK ÄGER ALLT OCH ALLA!!!<3<3<3


godnatt sötisar:)


//


  

Av elin johansson - 30 september 2009 20:15

hihi när jag kom till fikat va det glass:) det kostade 11 kr för 3 kulor!:) mumma<3

 jaja när jag kom dit va ida lite efter i jobbet för det hade varit en ganska stressig dag så jag fick stanna och hjälpa henne stänga stället: det va skoj faktiskt!:)


nu är det plugg framför idol... heja Erik! han är så J'vla bäst!:)


back to study... ciaooo<3

Av elin johansson - 30 september 2009 17:13

nu ska jag till konditoriet där min syster jobbar och mumsa lite glass!:) hon sa att dom hade halva priset på glass nu så man får passa på!:D


seeyasoon:D<3

Av elin johansson - 30 september 2009 17:05

  


skor från hectors

jeanslegging från BikBok

2x linnen från gina tricot

och bolero från lindex Glad


skriv gärna vad ni tycker:)



(ursäkta den dåliga bilden)

Av elin johansson - 30 september 2009 15:58

har inte riktigt haft tid att blogga idag..


 har iaf varit hos optikern:) jag har fortfarande samma syn för den som vill veta xD


nu måste jag plugga.. har SO-prov imorgon och spanska ordtest typ.. och på fredag har jag stort förhör i hemkunskapen och Matteprov! omg kommer inte palla XD


men jaja det é bara att hugga tag i böckerna och börja..


ciaooo<3Förvånad

Av elin johansson - 29 september 2009 22:00

nu är det dags att sova..  imorgon ska jag till optikern för en ny undersökning på ögonen.. ska se om någon har förändrats xD


sov sött allesammans

//elin :D

Av elin johansson - 29 september 2009 21:45

älskar att house har börjat igen!Kyss


nu är tisdagkvällarna förgyllda igen:D


  

Av elin johansson - 29 september 2009 20:44

har bestämt mig för att börja med dagens outfitSkrattande


  


todayy:)

Presentation


Elin johansson här:) 15 år bor i lilla Vårgårda och går på gullhögsskolan..:)

Omröstning

kommer du läsa bloggen igen?
 Såklart!
 nja.. kanske någon gång då och då...
 nej...
 om du gör den roligare så:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

my gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards